bjos 2024.04.05. 2

Természetesen én is jártam úgy, hogy pl. nagyon olcsón láttam USB és micro USB csatlakozót és nem néztem utána, hogy a micro USB csatlakozóknak számtalan mérete és formája van ( ez a tapasztalatom ) , közben én azt hittem, hogy a micro USB az, ami az én mobilomra csatlakozik. Persze, azt már sejtettem ( ezért nem is rendeltem soha iPhone -s dolgot, - habár van nekem is kimondottan az iPhone - okon [ i.banjozsef.com ] is működő rendszerem is, de persze az is működik bárhol is - , de persze a legtöbb dolgom működik iPhone -n is ), hogy azért micro USB lehet többfajta is, de sajnos ezt csak most tapasztaltam meg. Sajnos nem emlékszem - de most utána nézek, ha még megvan - , hogy kimondottan le volt e írva a micro USB típusa ( és volt e szűkítés, hogy nem általános, hanem kimondottan valahova való, mert én általánosra emlékszem, mert ahol kimondott mobil típust írtak, azt nem választottam, mert nem írták az én mobil fajtámat ), ha nem, akkor az baj, de a képen látható volt, hogy egy USB -s és egy micro USB -s csatlakozó volt, de szerintem a micro USB típusa egyáltalán nem látszott ( pl. anya vagy apa csatlakozás e, a pontos méret, mert van eltérés, stb. [ mert sajnos vannak ilyen különbségek ] ).
Most azért végre utánanézek a mobilom micro USB csatlakozásának, habár a mobilom még túl új ahhoz, hogy már másodszor kell a töltőt hozzá cserélni és eddig egy ismeretlen, no name is jó volt )
Sajnos a pár ezer Ft -os rendeléseim esetén nem mindig szoktam mindig minden képet, adatot elmenteni, de ezek után biztos hogy mindig minden képet is mentek, a normál módon minden rendelés visszaigazolás mellett. Mivel tudom, hogy az általános gyakorlat az a webáruházak többségében, hogy visszafizetik a termék árát ( ha minden stimmel a teljesen képtelen szabályzatuknak ) 8 napon belül, ha visszaküldöm saját költségemen a cuccot, így elbukva most éppen a termék árának kétszeresét és még egy ilyen félig működő termékem sem marad.
Szerencsére most csak a kábel volt teljesen rossz, úgyhogy ha sikerül végre egy jó kábelt vennem pár száz Ft-ért, akkor ez az üzlet már talán csak kicsit lesz veszteséges. Sajnos már van két hasonló ügyem folyamatban, ahol a saját tulajdonomat - a pénzemet - azonnal nem utalták vissza, amikor jeleztem, hogy nem történt meg a teljesítés ( nem azt kaptam, amit rendeltem ), ezért ezzel az üggyel sajnos most már nem tudok foglalkozni ( persze, arra biztosan nem tértek ki a termék leírásnál, hogy az USB - micro USB csatlakozó egy speciális csatlakozó, ami ehhez és ehhez a cucchoz jó, de lehet hogy eleve nem volt és jelenleg sem való semilyen berendezéshez, de mobilhoz általában biztos nem ). Ezért, most átmenetileg igyekszem menteni a menthetőt vagyis segíteni előre másoknak, hogy ne kövessék el a hibámat. Én egy USB -s micro USB -s töltőt rendeltem, ami a kábel miatt nem használható, de egyértelmű, ha visszaküldeném, akkor a szállítási díj kétszeresét elbuknám és még egy fél termékem sem maradna. Azért a jó kábel kérését még valószínűleg kipróbálom. Sajnos már találkoztam olyan webáruházzal is aki azt írta, hogy ne bontsam ki még a csomagot sem - sőt felesleges kipróbálni is - és úgy győződjek meg a helyes szállításról, rendelés teljesítésről. Erről ennyit, sajnos, de szerintem azért a kábelért küldök egy e-mailt, ha ha lenne is ilyen kábelük külön, akkor sem érné meg kiszállítani, ha úgy gondolják, hogy én hibáztam. 
meditation.bjsoft.eu
open.tkrstore.hu/TKR%20Free%20Shop
open4116.banjozsef.com/TKR%20Free%20Shop
open4023.banjozsef.com/TKR%20Free%20Shop
#rend #order #szabadság #freedom #foryou
bjos.hu bjos2024.banjozsef.com bjos.banjozsef.com tkr.bjos.hu
bjos20240320.banjozsef.com
bjsoft.bjos.hu mi.bjos.hu ai.bjos.hu

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések