bjos 2024.03.21. 2

Helló.
Köszönöm a jelentkezést
Egyáltalán nem tartom korrekt megoldásnak, de ez is közelít már a valamennyire elfogadható megoldáshoz. Így is rengeteg időm és energiám ( a munkámról nem is beszélve ) ment el feleslegesen az adott ügyre, úgyhogy kérem az 50% -os visszatérítést.
A csomagot egyébként sem tudnám visszaküldeni a HONGKONG YUHE -nek , mert tőlük nem rendeltem semmit és 
a Tankdiscount HU ( akiktől rendeltem ) már nem elérhető. Továbbra sem tisztázott, hogy a nevem, a szállítási címem és a fizetendő rendelési érték adatok hogyan kerültek az Önök birtokába, amivel az adatvédelmi törvény ( még szerintem a kínai is, de a magyar, az európai és a nemzetközi is ) egészen biztos sérült, úgyhogy már e miatt is még kártérítést is kellene fizetniük. A korrekt megoldás az lett volna, ha megküldik az eredeti rendelésem tartalmát vagy visszaküldték volna a teljes összeget és kárpótlásul és a helyette küldött csomagot elfelejtenék ( lehet, hogy valamikor tudom majd valamire használni, habár most semmi szükségem nincs rá ) . Emlékeztetőül is jó, hogy nálam marad, hogy külföldről csak a már eddig is megbízhatóan szállító webáruházaktól rendeljek a jövőben és csak attól vegyek át csomagot, akitől rendeltem ( itt is csak a rendelési érték pontos megegyezése, az eddig megbízhatóan, hiba nélkül szállító futarszolgálat és a tényleg várt csomag miatt tettem meg ).
Sajnos most nincs időm az adott üggyel tovább foglalkozni, úgyhogy ezzel egyenlőre lezártam a témát. Csomagot is csak a szállítási költségek ( amit most csak azért nem tudok megmondani, mert a Tankdiscount HU már nem létezik és még nem tudom, hogy Önök milyen kapcsolatban álltak velük ) és az én Postázási díjam ( TKR-PD , feltetelek.banjozsef.com ) a 26 000 Ft előre megfizetése után küldök bárkinek is.
A részleges banki adataimat sem szívesen adom meg direktben bárkinek is, de mivel az egyébként is nyilvános adat már sajnos, ezért is teszem meg, meg az éppen aktuális részmegoldás mielőbbi lezárása miatt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések